profilaxie dentara bucuresti

profilaxie

dentara

Îngrijirea zilnică a dinților este esențială pentru o dantură sănătoasă, astfel putem preveni probleme datorate unei igiene defectuoase, cât și disconfortul fizic și costurile, uneori substanțiale, care sunt necesare remedierii acestora.

Profilaxia în cabinetul stomatologic este unul din pașii necesari, pe care îl recomndăm o data la 6 luni sau anual, în funcție de necesitățile fiecărui pacient în parte.

Un zâmbet sănătos poate fi menținut cu succes în cabinet, printr-o serie de proceduri simple, al căror cost, durată și efort sunt substanțial reduse față de alte programe mai laborioase.

Investiția dumneavostră este minimă, iar noi suntem aici pentru a ne asigura de bunăstarea danturii.

În ultimii ani, oamenii de știință au descoperit că o igienă dentară deficitară poate contribui la alte afecțiuni în restul organismului, iar printr-o igienă dentară riguroasă putem preveni alte probleme ca: boli ale sistemului respirator, cardiovascular sau bolile musculare și osoase.

CE ANUME INFLUENȚEAZĂ SĂNĂTATEA DANTURII TALE?

• Bacteriile acumulate pe suprafața dinților, interdentar și chiar subgingival. Placa dentară este vizibilă adeseori cu ochiul liber și poate provoca, în timp, afecțiuni inflamatorii din cauza bacteriilor. Bolile parodontale netratate la timp pot provoca chiar pierderea dinților, iar printre semnele incipiente se numără apariția sensibilității dentare și a gingiilor, înroșirea și sângerarea la periaj.

• Obiceiurile alimentare sunt și ele foarte importante, iar consumarea unor cantități crescute de zahăr și carbohidrați joacă un rol esențial. Alimentele dulci și cu un indice glicemic ridicat determină un proces de fermantație acidă care afectează PH-ul salivei și contribuie la formarea cariilor dentare. Este recomandat să aveți o alimentație sănătoasă, echilibrată și să alegeți, pe cât posibil, alimente cu un conținut cât mai scăzut de zaharuri.

CE POȚI FACE PENTRU A AVEA UN ZÂMBET SĂNĂTOS?

• În primul rând, un periaj corect și regulat (de minim 2 ori pe zi, dimineața și seara)

• Igienizare profesională (pe care o recomandăm, în general, o dată la 6 luni) și care cuprinde mai multe etape.

În cadrul ședințelor periodice, medicul stomatolog va inspecta cavitatea orală pentru a descoperi dacă au apărut depuneri de tartru care nu au putut fi îndepărtate prin periajul la domiciliu, pete pe suprafața dentară și eventuale afecțiuni parodontale.

Detartraj

Îndepărtează prin ultrasunete tartrul supra gingival și sub gingival. Se realizează în siguranță și este o procedură foarte ușor de tolerat.

Air Flow

Îndepărtează petele, placa dentară și tartrul, prin acțiunea jetului de aer, combinat cu apă și microparticule de bicarbonat de sodiu.

Periaj profesional

Periajul profesional întărește celelalte proceduri de profilaxie, prin utilizarea unei paste de dinți speciale, abrazive, care netezește dinții.